ETT ÖGONBLICK
Cuba var väldigt framgångsrikt, hur känns det att ta över efter dem?
- Jag blev väldigt glad över chansen. Vi ser det inte så mycket som att ta över utan mer att vi får gynnsamma förhållanden till att göra vår egen drömklubb.
Hur har det gått hittills?
- Det har gått bra, bättre för var gång. Det känns som att folk har förstått vad vi vill göra och är villiga att hänga med på det.
Vad är de omedelbara framtidsplanerna?
- Den 9/11 så har vi Elevation Supreme till 02 med Markus Enochson. Han har bl a jobbat med Masters of Work.
Har ni några drömbokningar?
- Jag skulle jättegärna se DJ Cosmo från New York här, jag har sett henne två gånger tidigare i Sverige och det har varit fantastiskt.
Cuba höll på i fem år, kommer ni vara kvar om fem år?
- Inte den blekaste, så länge vi gillar det vi gör så fortsätter vi nog.
Fotnot: Elevation har öppet lördagar på Kalmar Nation